HANDELSBETINGELSER
Lunas Lullaby ApS
Carl Blochs Gade 49 2, 1.
8000 AarhusC.
webshop@lunaslullaby.dk
CVR.43649809
Tlf. 30202015
Alle priserne på siden er inklusiv moms og i danske kroner. Alle priser er
dagspriser og opdateres løbende. Du kan betale med bankoverførsel, Paypal,
Dankort, eDankort, Anyday, mobilepay og flere internationale kreditkort.
Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet
af indsigelsesordningen.
Betaling
Betaling med kort: Vi tager ikke kortgebyr. Beløbet trækkes først, når varen
afsendes. Ved betaling med Anyday hæver vi den første betaling, når varen
afsendes. Derefter betaler du en månedlig ydelse den sidste hverdag i de næste
tre måneder. Denne ydelse afhænger af din ordretotal og betalingsplan. Såfremt
du betaler alle rater til tiden, er der nul renter og gebyrer. Hvis du
returnerer dit køb, vil din aftale med Anyday automatisk ophøre. Læs mere om
vilkår for brug af Anyday her: https://da.anyday.io/terms-conditions/shopper.
Reservation af beløb
Betaler du med et internationalt
betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort
eller konto indtil:
1) Vi trækker beløbet, når vi sender
varen, eller
2) pengene frigives ifølge aftale med
din kortudsteder.
Du kan læse mere om reglerne for dit
specifikke kort hos din kortudsteder.
Levering og fragt
Vi sender pakker hver dag, så har du bestilt inden kl 16.00 med GLS, bliver din
pakke sendt samme dag! Har du bestilt herefter, sendes din pakke næste dag. Din
pakke bliver sendt, når alle varer i din bestilling er på lager. Ved
ekspeditioner til Danmark beregnes porto efter bestillingsbeløb, fragtprisen
ligger på 29 kr. Du kan vælge mellem hjemmelevering
eller levering til pakkeshop. Der er gratis fragt ved levering til pakkeshop
ved køb over 499 kr.
Leveringstiden er 1 – 2 hverdage.
Fragtskader
Når pakken ankommer opfordrer vi dig til, inden du kvitterer for modtagelsen,
undersøger om emballagen og evt. varen er beskadiget. Hvis den er det, bedes
du gøre indsigelse, og på din kvittering angive hvad
der er galt. Såfremt varen viser sig at være skadet bedes
du give straks give os besked. Tag gerne foto af
emballagen inden du pakker varen ud, så er du sikker på at have dokumentation,
hvis det skulle vise sig at varen er beskadiget.
Returnering
For at returnere en ordre kan du blot gå ind på
linket herunder og oprette din returnering:
https://muramura.smartpack.dk/return/Lunaslullaby-retur - her hentes fragtlabel, så du
nemt og hurtigt kan returnere dit produkt.
Fortrydelse
Som forbruger har du 14 dages
fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage
efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige
varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du
modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra
modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende
en mail til (webshop@lunaslullaby.dk) eller benytte
standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte
at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til
at sende varen tilbage til os.
Du skal altid selv betale for retur fragten, når du returnerer
en vare. Ved returnering er det dig som køber der hæfter for varen, hvis den
forsvinder eller beskadiges i forbindelse med returforsendelsen. Returneringsomkostninger
afholder kunden selv. Du kan returnere varen til os ved at nægte at modtage
varen når den leveres, og give os besked herom.
Ved manglende afhentning af en forsendelse, returneres pakken til os. Hvis du
nægter at modtage pakken eller ved manglende afhentning af en pakke, vil
de reelle returomkostninger fratrækkes dine returvarer. Ønskes
pakken gensendt opkræves en ny fragtbetaling på 29,- og der beregnes intet
returgebyr. Husk at pakken skal sendes direkte til Lunas Lullaby og ikke til
afhentning på posthus eller i pakkeshop.
Disse
aftaler kan ikke fortrydes:
Levering
af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager
ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt
efter leveringen.
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det
skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for
at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en
del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens
handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få
fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i
den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis
medføre en værdiforringelse af varen.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine
penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter
for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget
fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra
leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform,
end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage
fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme
betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi
har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have
returneret den.
Varen sendes til:
Lunas Lullaby ApS
Ryhavevej 50a, 8210 Aarhus
webshop@lunaslullaby.dk
CVR. 43649809
Tlf. 30202015
30 DAGES SØVNGARANTI
Som forbruger har du 30 dage til at
afprøve nedenstående produkter, fra den dag hvor du afhenter din vare på
pakkeshoppen eller får den leveret til hjemmeadressen.
Garantien indbefatter, at der kan soves
med produkterne i op til 30 dage, som om det var dine egne. Hvis produkterne
ikke er noget for dig alligevel, kan du kontakte os på webshop@lunaslullaby.dk
eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i
handelsbetingelserne.
Hvis twist & sleep flasken ikke var den
perfekte sutteflaske, bliver din flaske doneret til børnehjem i Danmark.
Hvilke produkter indgår i 30 nætters
søvngaranti:
Luna Lampen
Twist and Sleep
Tyngdedyne Baby
Tyngdedyne Junior
Vi anbefaler, at du sender varen retur i
den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis
medføre en værdiforringelse af varen.
Reklamationsret
Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer.
Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved
produktet, som er opstået op til 24 måneder efter købet. Det er dog en
forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug
af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Hvis din reklamation
er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet,
pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for rimelig tid,
efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder anses
reklamationen altid for værende rettidig. Vi refunderer rimelige
fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når
reklamationen er berettiget. Varen skal altid sendes tilbage i
forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan
tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Reklamationsretten dækker ikke
almindelig slidtage, fejl, eller skader der er direkte eller indirekte opstået
som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede
indgreb. Lunas Lullaby ApS gør opmærksom på, at farver og størrelser kan afvige
fra billederne på hjemmesiden.
OBS: Inden du sender en vare retur bedes du kontakte Lunas Lullaby ApS, idet vi muligvis ikke behøver at få varen retur. Vi kan til tider
nøjes med at se et billede af skaden.
Ret til at afvise ordrer
Rabatkoder, der uddeles i forbindelse med kampagner, events eller andre aktiviteter, er personlige og må ikke deles eller videresælges. Hvis vi har mistanke om, at en rabatkode er blevet misbrugt, for eksempel ved uretmæssig deling eller brug, forbeholder vi os retten til at annullere den tilhørende ordre uden forudgående varsel.
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit
køb, skal du kontakte webshop@lunaslullaby.dk. Hvis det
ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus,
Toldboden 2, 8800 Viborg via
Klageportalen for Nævnenes Hus.
For at kunne klage, skal varen eller
ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000
kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det
koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop,
kan du gratis få behandlet din sag hos e-mærket - uanset beløbets størrelse.
Læs mere her.
Har du bopæl i et andet EU-land end
Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Standardfortrydelsesformular
Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at
gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende
varer/tjenesteydelser:
__________________________________________________________________________________
Bestilt den:
_______________________________
Modtaget den: _______________________________
Forbrugerens navn:
______________________________________________________________________
Forbrugerens adresse:
___________________________________________________________________
Forbrugerens underskrift:
_________________________________________
Dato: _________________
(kun
hvis formularens indhold meddeles på papir)
Handelsbetingelserne er senest opdateret
d. 24.01.2024